صدور حبس و جریمه نقدی برای یک شهروند کُرد

3 01 2015

eosafffffffffffffیک شهروند کُرد اهل سردشت در دادگاه به پرداخت جریمه دو میلیون تومان و ۶ ماه زندانی در زندان ارومیه محکوم شد.


صدور حبس و جریمه نقدی برای یک شهروند کُرد
http://kampain.info/mer.php?id=1611

بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، یوسف ظاهری شهروند کُرد اهل سردشت که سال گذشته در منطقه مرزی توسط نیروهای انتظامی مورد هدف گلوله قرار گرفت و بدشت مجروح شد، هفته گذشته در دادگاه انقلاب به تحمل شش ماه زندان و پرداخت دو ملیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
یک منبع مطلع به کمپین گفت: یوسف ظاهری اهل روستایی بیژوه منطقه آلان شهرستان سردشت و به کشاورزی مشغول می‌باشد که سال گذشته در حالی که از سر زمین برمی‌گردد، توسط نیروهای هنگ‌مرزی مورد هدف گلوله قرار می‌گیرد و حالا هم به اتهامی ساختگی یعنی عبور غیرقانونی از مرز به این حکم محکوم شده است.
این منبع همچنین افزود: که این چهارمین مورد است که در این روستا (روستایی بیژوه) بدونه هیچ دلیلی مورد هدف تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی قرار می‌گیرند.
گفتنی است قبلاً رامیار ابراهیمی ۲۲ساله که در اثر تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی هر دو تا چشم خود را از دست داد و دو نفر دیگر بنام‌های سربست علیپور و صلاح شریعت‌نیا از جمله کسانی هستند که به گفته شاهدان عینی بدونه آنکه هیچ اجناس و یا باری را حمل کنند، بدونه هیچ دلیلی توسط این نیروها مورد هدف تیراندازی قرار گرفته‌اند.
شنبه 13 دی ماه 1393(3 ژانویه 2015)


کارها

Information

بیان دیدگاه